Ronny Cools

Dienst

U bent echt geen handige Harry dus wilt u de werken laten doen door professionals.  Maar u heeft helemaal geen tijd of u heeft geen weet hoe dat in zijn werk gaat of u ziet op tegen de stress dat verbouwen met zich mee brengt.

  • U wilt toch nog zelf de touwtjes in handen houden en alles zelf regelen. Maar zit met nog wat knelpunten?  Ik kan u hierover advies geven.  Wat zijn de juiste materialen?  Wat zijn de mogelijkheden?  Wat is de volgorde van werken?  Waar liggen de risico’s?  Wat is een goede offerte?  Welke aannemer(s)? …  Dit zijn maar enkele van de vele vragen waar ik u een antwoord op kan geven.
  • Voor u begint met zoeken naar aannemers, heeft u meestal wel graag een idee wat de verbouwing u gaat kosten.  Aan de hand van uw plannen of ideeën kan ik een schatting maken van de renovatiekost.  Dit zal  gebaseerd zijn op de gemiddelde prijzen van de nodige materialen en de te presteren arbeid.  Op basis hiervan kunt u de offertes van de aannemers vergelijken.
  • U heeft geen kaas gegeten van administratie of u ziet op tegen de papierenmolen. Ik begeleid u daar wel doorheen.  Offertes aanvragen en vergelijken,  aannemers contacteren, goede materialen kiezen, subsidies en premies aanvragen, zorgen voor vergunningen, …
    Samen met u zorg ik dat alles zo vlot mogelijk verloopt.
  • U heeft helemaal geen tijd om alles zelf te regelen of u wilt de stress van verbouwen vermijden. Laat de coördinatie van het renovatieproject dan aan mij over.  Ik regel alles van start tot finish of volgens afspraak enkele onderdelen van het verbouwingsproces.

Wat kan coördinatie allemaal inhouden:

  • Voorbereidingen: vergunningen aanvragen, plaatsbeschrijvingen, …
  • Beschrijvingen werkzaamheden en meetstaten opstellen.
  • Budgettering maken: raming van de kosten.
  • Offertes aanvragen en vergelijken.
  • Aannemers controleren en vastleggen.
  • Werkplanningen maken als er meerdere aannemers zijn.
  • Opvolgen werkzaamheden en werfverslagen maken.
  • Werkvergaderingen organiseren.
  • In het oog houden van planningen en budgetten.
  • Oplevering der werken controleren.
  • Facturen controleren.
  • Premies en subsidies aanvragen.

 

Benieuwd naar onze aanpak?
Bekijk nu onze brochure!